Presentationsdags! #1

Okej, nummer ett så älskar jag att syssla med sådant som får andra människor att använda sina upprörda miner. Det kan vara sådant som att lägga mig ner och vila på Götgatsbacken eller att nynna på en hurtig melodi på morgonbussen. Annars tycker jag förfärligt mycket om när människor anstränger sig lite extra, eller som skapar fina projekt som man kan hålla på med (Läs: En flaska kommer lastad!). Jag tycker själv att jag är en ganska glad människa men hör ibland från folk runtomkring att jag kan ha förfärliga vredesutbrott. Jag antar att jag också borde berätta om min vinnarskalle. Den lär vara den mest målmedvetna skalle jag någonsin träffat, jag tävlar i princip hela tiden, och det är väldigt viktigt att jag vinner. Jag vet inte riktigt om jag är en dålig förlorare eftersom att jag aldrig erkänt mig som någonting annat än vinnare hitills. Sen är jag som min bästa kompis brukar säga väldigt brutal, vilket hon också anser som både min bästa och sämsta sida. Jag är vegetarian sedan 4 år tillbaka och försöker nu med hjälp av Linis bli vegan. Det finns säkert mer att skriva men jag kan inte komma på någonting just nu! Jag kommer säkert edita det här tusen gånger om! Ha det bra så länge! Pusspusspuss, Esmeralda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha love it!

2009-08-27 @ 17:07:48
URL: http://yrsajaana.blogspot.com
Postat av: Bea

För det första så tänker jag skaffa mig värsta kommentar-namnet. Det kommer vara något som.. hmm kanske Babybejb eller liknande. Men tillsvidare får det vara Bea. Tråkigt men ni vet ändå vem det är.



Till saken: JAG ÄLSKAR BLOGGEN!

2009-08-30 @ 20:27:05
Postat av: Anonym

oliver...euuuuw

2009-10-27 @ 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0