Presentationsdags! #2

Presentationsdags!
Jag heter Evangelina och är förtjust i sommarfötter, hommus (som Esmeralda just nu står och lagar i mitt kök), jordglober och att shejka rumpan till peppmusik. Jag trummar i ett band - YesI'mSvetlana - och fattar inte riktigt grejen med kanel. 

När jag blir stor vill jag vara överallt. Egentligen vill jag vara överallt nu också men för tillfället gillar jag också här väldigt, väldigt mycket. Sand från stränder och öknar är utan tvekan supersouveniren #1 (Tillsammans med tejpbitar med smuts från fina gator eller balla hus)!

Jag springer nästan alltid i trappor fast nästan aldrig annars. Jag köper jätteofta nya anteckningsböcker i hopp om att bli superorganiserad, skriver i dem i några dagar och tappar sedan bort dem. Därför står det ett tjugotal påbörjade anteckningsböcker i mitt rum som jag varken kan kasta eller fortsätta på, för båda känns fel.

Moreover överanalysar jag alldeles för mycket vilket är en av många miljoners miljarders anledningar till varför flaskpostorganisationer är så superbra - man kan sätta några av sina överanalyseringar i en flaska och bli av med dem, samtidigt som någon annan blir glad eller får något att fundera över! 
Hare super! PUSS + CIAO
Evangelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0