Fontänpost och gräspauser

Igår snabb-briefade jag, Kajsa och Esmeragd på Mariatorget, sedan kastade jag min flaskpost i fontänen där. Spänningen är olidlig varje gång man kastar iväg en flaska - kommer någon ta upp flaskposten? Vem kommer läsa den? Kommer läsaren svara? Åh, tänk det första mailet om en upphittad flaskpost!

 Idag har jag klättrat, klättrat, klättrat med mor och Daniel hela kvällen. Jag blir mer och mer såld! Nu ska jag skriva en musiklista till vår klassfest på torsdag och reda ut min dreadmatta till kalufs!

Peace, love och gratis tub!
Evangelina



Kajsibabe och Höstmeralda

Flaskkast!


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

UNDERBART. nu måste jag komma igen!

2009-09-24 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0